Mavis34 Nazli2819 ameliyatlık da olabilir doktor karar verir değilse fizik ise yarıyor en az 6 ay 1 sene seni com zorlamıyor agrilarin
Mavis34 Nazli2819 fitil patlamışsa parçası kopmuşsa mutlaka ameliyat ama yanında daha etken seviyede başka fıstıkta varsa onlarda ilerlesin diye bekleyebiliyor ve kopmayan henüz patlamamış fitiklarda ameliyat önerilmez full tedavi ve egzersiz tek cozum
Mavis34 Nazli2819 ee tabi ilerledikçe patlıyor sonraki asama parçası kopuyor omurilik içine karışıyor vs. Sen bunları farkedeemzsin meda doktor anlıyor ona göre seviyesi ve tedavisi belirleniyor
Mavis34 Nazli2819 bilmem ben olacaktım tam hamile kaldım. Ama kaynanam.oldu 10 gün birşey yapamadı sonra baya toparladı geçti agrilari
Mavis34 Nazli2819 doktor ameliyat gerek yok dediyse fizik tedaviye git gerek varsa korkma ol.ameliyatini gecmisolsun
Nazli2819 Mavis34 benim sadece boynum ağrıyor fıtık var mı yok mu belli değil doktor olabilir dedi o yüzden evham yaptım nasıl oluyor fıtık ağrısı sızısı onu merak ediyorum