Bebeğim bugün mesela akşam 8 de kalktı bu saat 00:00ancak uyutabildim normal mi ya canım sıkılıyor hadi zorlamayaym diyorum ama hata mı ediyorum bilmiyorum uykuları çok kısa ne ayakta sallanıyor ne salıncakta uyuyor kucakta uyurdu son zamanlarda onuda çok başaramıyorum sırtını yaslamıyor bana hep öne doğru eğilme halinde omzuma koyuyorum bu sefer kıçını dikiyor omzumu yiyor gazınıda çıkarıyorum anlamadım