Nur2345 Kızlar bebeğim 4 ay 24 günlük oldu 5 aylık olunca yavaştan ek gidaya geçeyim diyorum sizce nasıl yapmalıyım yada geçmeli miyim geçersem ilk nasıl yapicam
Feyzosunannesi Nur2345 daha küçükmüş en azından beş aylık olsun doktora sorun öyle tadimlara başlayın bence 🌸
Nilunas Nur2345 doktor randevusunu bekleyin bence benim kızımda egzama var diye yoğurdu en son tattı mesela doktorun bilmesi gereken bir konu bnce,🤗
Avukatanneyim Benim doktorum ek gıda için kesinlikle 180 günü doldurmasını bekleyeceğiz dedi (6 aylık olmasını yani) onun dışında çocuğunuz anne sütü alıyorsa bence siz de bekleyin çünkü bebişlerin mide ve sindirim sistemleri ancak o zamana gelişmiş oluyor