Latiko Tugba07eylul şuan dört buçuk aylık bayadır bastırıyorum ben kendi kalkıyo kucağıma aldığımda falan hep öyle uzun süre değil tabi
Sebusebu Tugba07eylul valla ben bastırmamaya calısıyordum 4 aylık oldu kollarının altından tutunca koşmaya calısıyo 😂😂
Zlm Tugba07eylul ya 3 yada 4 aylık kontrolünde doktor bastırdı hatta kızım her denediginde başlamıştı arada basmıştı doktor d vitaminini adttir bunu her yaptığında ayağını nustine basması lazım demsiti