Betes ben lcw den almıştım aceleyle tunik altına eşofman gibi çok yapışmayan tarzda güzel beğenerek giydim haşemadaki tek problem çabuk kurumaması üstünde Islak kalması bu nedenle bende enfeksiyon oluşmuştu bir daha giymeye cesaret edemiyorum yada giyersem hemen yedeği ile değiştiriyorum kuru şekilde oturuyorum