Kızlar birşey danışmak istiyorum bebeğim 4. Ayına girdi akşam 6 7 gibi emer uyur 3 4 saat aralıklarla da uyanır emer geri uyur ben uyku saati oluşturma taraftarı değilim istediği zaman uyumasını istiyorum yanlış mı yapıyorum birde emzirerek uyutmak sizce hata mı ilerde sorun yaratır mı ?