Edebiyattt Bebeğim 5 günlük ve ben maalesef göğüs ucu kullanmak zorunda kaldım. Bebeğim sürekli emmek istiyor yerine koyunca ağzını sürekli oynatıp ağlıyor. Bu silikon uçlar doyurmuyor mu acaba?
Atahaninannesipnr Edebiyattt bende doğumdan çıkınca göğüs ucum yoktu hiç 3 gün oldu hemşire dedi hemen aldık ama eşim en büyük olanindan almış onu kavradı ama şimdi meme hiç almio aynı şeyi düşünüyorum acaba süt gidiomu bugün en ufaklarindan alıp denicem bide
QueenMommm Edebiyattt göğüs ucun yok sanırım eğer azda olsa varsa bebek kavrayamiyorsa sütünü sağ öyle ver ben 1 hafta falan göğsümü alamadı diye mama vermiştim çenesi güçlendikten sonra emmeye başladı
Edebiyattt Göğüs ucum yok diye hemşire söyledi o anki çaresizlikle aldık ertesi gün çıktı ben kendi göğsümü verdim ama almadı. Günlerdir deniyorum sadece 1 kez aldı. Çok zorlamak da istemiyor zorladıkça göğüs ucunu da zor tutmaya başladı.
Edebiyattt Atahaninannesipnr Benim eşimde büyük boyunu almış dün küçük boyunu aldık onu da kabul etmedi
Atahaninannesipnr Edebiyattt hadi ya herkez biraz büyüyünce emdikce çıkar kavrar diolar ama üzülüyorum yinede 25 dk onla emziriyorum doymuo mama veriyorum dün süt sağma makinası aldım onla sağıp verdim 30 ml süt geldi demekki silikonlada gidiodur ama salyası doluo ici Ne sanki tükürük iciomus gibi hissediyorum inşallah düzelir biran önce
Edebiyattt Atahaninannesipnr Ben mama vermedim hiç kilosuna bakınca eğer almıyorsa öyle vereyim dedim. Bir de emince çekip bakıyorum silikonun içi ağzı süt dolu ama bazen sürekli emmek istıyor acaba doymuyor mu diye de düşünmüyor değilim. Benim göğüs ucum çıktı ama istemiyor ki ben de çok üzülüyorum nasıl düzelecek bu durum onu da bilmiyorum