9 aylık bebeğim sanırım benden çok babasına bağlı onunkayken sakin ve mutlu bende sürekli krizli ve ilgi kucak istyor . Ağladığında asla bende sakinleşmiyor ne yapsam susturamıyorum babası hemen sakinleştiriyor, beni itiyor bu günlerde oldu canım çok sıkkın beni reddediyor tamamen emzirirken falan gözünü kaçırıyor var mı böyle bişey yaşayan