İyi geceler canım anneler 3 yaşında kızım var yeni yeni tuvalete alıştı bugün 4. Gün felan sanırım misafirliğe gittik lazimligini da yanımda götürdüm oraya gittiğimizden beri çişim var diyo saatlerce oturuyor ağlıyor ama yeni alıştığı için mi yapıyor yoksa enfeksiyon mu oldu bilmiyorum her ciste kaka da poposunu temizliyorum lazimligi hemen yıkıyorum kilodu zaten temiz yeni alıştığı için 2 kere felsn yıkıyorum bugün gittigim arkadaşım da dedi yeğeni de ilk zamanlar böyleymiş enfeksiyon varmış pazartesi goturucem ama size de sorayım evde yapabileceğ bişe var mı su içiyor cisi de şeffaf koyu renkli değil kokmuyor da şimdiden teşekkürler