Merhaba bende bugun başladım aslında çok ani oldu ve bi tuhaf hissettim kendimi 🥲 kızım bugun tam 2 yaşına bastı. Emmek için yanıma geldi akşam. Bende kızım acı sürdüm ağzın yanar dedim şakasına oda istemedi acı emmicem artık dedi. Ve ben çok şaşırdım zaten bıraktıracaktım arada artık büyüdün süt yok abla oldun yemek ye vs, derken bugun başlangıç yaptık. Emmeye çok düşkündü asla emmeden uyumazdı ama şuan uyudu. Sırtını kaşıttırarak 🥲 ben çok duygulandım ama 🥺