Emir0_ Hanımlar bebeğim 9aylik süt veriyorum diye tereddüt ettim saçımı hiç boyamadim boyasam sorun olur mu kimi zararlı vs diyor ama bı yandan psikolojik olarak kendime vakit ayirmadim bebegim doğduğundan beri ,iyi geleceğini düşünüyorum 🙄
Kubra3525 Emir0_ hamileliktede emzirirkende hep boyattım bir sorun yaşamadık boyatmasam asıl sorun olucaktı kendimi iyi hissetmiyorum o şekilde
Zeytin_cekirdegi Emir0_ benim saçımda. O kadar ak saçlar vardı ki ama sırf bebeğüm için dayandım sonuçta kimyasal kana karışıyor kim bilir ne olumsuzlukalr olacaktı.zaten gözle görülmesi zor zararını.o yuzden 2yıl emzirdim emzirmeeyi bitirince gittim boyattım vicdanende rahatım.dayanabilirseniz emzirmeyi bitirince boyatın bence tabi siz bilirsiniz gene de