nur-nr_123 canım bende aşırı gazlı bir bebeğe sahibim 16 aylık hala çekiyoruz birisi duphalac demiş ama o kaka problemi için yani boşa alıp o kadar şekerli bir ilacı verme çocuğa dişlerine yazık. Eğer kaka problemi varsa kullan tabi ama biz aylarca kullandık kakasını da yapamıyor diye zaten fayda da etmedi(doktor vermişti) sonra o ilacı değiştirdi dulcosotf verdi(kabızlık için) debridat şurup verdi (gaz sıkışması ağrısı) için birde probiyotik verdi bu ilaçlardan sonra düzene girdi az da olsa. İstersen bir debridat şurup dene bizi çok rahatlatmıştı 2,5 ml kadar veriyorum ben arada çok gaz dolunca.