japonicamother ilk 40 günden sonra aglıyordu çok , kolik sanıyordum , ilk çocuk oldugu için bilemedim , kabızlık vardı , sadece anne sütü alsada 10 günde yapıyordu meme reddi vardı kusma vs, derken bir anda egzama döktü , direkt doktor süt ve ürünleri kes dedi , ve ben kesince tüm sorunlar çözüldü, sonrasında mama takviyesi Aldık alerjik mama, derken ,6. Ay test yapıldı süt çıkmıyor ama ben ne yedirsem egZama artıyor vs,