Suheda123444 Arkadaşlar bebeğim de hiç bir belirti yok sadece sesli kaka hırıltı gibi şeyler var bebeğime kolik dendi ama sürekli huzursuz gitmediğim yer kalmadı 3.ayini bitirdi ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemem gerekiyor
Sudee96 Suheda123444 benim bebeğim de öyleydi sadece gürültülü kaka vardı ve çok huzursuz du doğduğundan beri doktor üç aydan sonra düzelir Bağırsakları oturunca dedi Ama düzelmedi laktoz in Tölerans olduğunu anladık gaita testinden damla veriyoruz baya rahatladı çocuk o ağlama krizleri gitti kolik bebek gibi ağlıyor du 2 saat Başka bir doktora gidip test yaptırın bence
Sudee96 Suheda123444 Bu arada benim bebeğim üç aylıkken ağlamalar çoğaldı sizin üç ay bitmiş gürültülü kaka normal sayılmaz diye düşünüyorum doktorun soyledigine göre
Sudee96 Suheda123444 laktoz damlası kullanıyorsanız tam tersi iyi gelir ve relactaz mı kullanıyorsunuz ?
Suheda123444 Sudee96 son zamanlarda dikkat etmiyordum bir doktor çok onemsemedigi için osicol kullanıyorum bu arada
Sudee96 Suheda123444 kesinlikle dikkat edin Büyük ihtimalle laktoz problemi var düzenli kullanmaya başlayınca Geçiyor sorunların hepsi geçmiş olsun
Suheda123444 Sudee96 teşekkür ederim sağolun bu arada ne zamana kadar kullanılması gerekiyor ve bizde sizin kullandığınız markadan mi alsak
Sudee96 Suheda123444 doktor 6. Ayda geçer yüksek ihtimal dedi bakalım gürültülü kaka yeni yeni azaldı 5 aylık tam suan aynı gibi o damlalar ama eczayıca danışın mutlaka yinede bence rica ederim