Kızlar ya 4 ay 3 günlüyüz 3.ayindan meme reddi yaşıyorum hala aşamadım becerenedim😥 hep uyutup veriyorum.Yalnız anne sürü veriyorim mama falan yok.Biberon kullanmak zorundayim çünki su veriyorum doktorun tavsiyesiyle vermeyinve kabız oluyor.Emzik desen onsuz asla yatmıyor.Memeyi Zorla sokuyorum ağzına az kalsın.Zıpliyorum,oturuyorum kalkıyorum inad ki inad kızım emmiyor.Ne yapayim ben belki denediyiniz faydasını gördüyünüz bişey vardır