4 ay 7 günlük bebeğim geceleri yeterince sütüm oluyor doyuyor ama gündüzleri sütüm azalıyor emdikçe gelmiyor ağlıyor mama yapıyorum içmiyor biberonla kasıklada yarısını geri tükürüyor ne yapacağımı şaşırdım. Aptamil, sma , bebelac denedim sevmedi tatlarını. Nasıl biberonu aldırıp mama içirebilirim 😔