Klymeneninatlasi zeyno4646 vernel buz serinliği aldım kokusu baya iyi ama kalıcılık nasıl olacak bilmiyorum daha kullanmadım
Oguuu26 Yumoş mavi kalıcı evet ama dolaba kaldırdıktan sonra çıkarınca kokuyor katlarken hiç kokmamıştı bana. Bingo bebekli olanı kullanıyorum çok güzellll🥰
Egeberk zeyno4646 yumos mavi , bingo konsantre kırmızı bidee bingo softtu sanırım mükemmel ve kaliicilarr
Azrikoo zeyno4646 yumoooşşşş hem sıvı deterjanı çook kalıcı kokulu hemde yumuşatıcıları ben mor olanını aldım en son resmen kokuu bombardımanı koku aşığı olan ben sonun kadar bu markadan devam edicem tavsiyedir özellikle deterjanı da çok kuvvetli kokuyor