Emziğe nasıl alıştırdın. Ben bibs marka denedim almadı, Philips avent almadı, wee baby almadı. Biraz tutup çıkarıyor ilk zamanlar almıştı biraz da olsa. Bu aralar hiç kabul etmiyor. 2.5 aylık emme güdüsü yüksek doktorum bile emzik ver dedi. Nasıl alıştırabilirim.