Tugsac Kızlar oğlum 3 ay 23 günlük. Son bir haftadır meme reddi yaşıyoruz aynı zamanda mamayıda zar zor 90 cc içiriyorum 3 saatte bir. Ayrıca bir haftadır hafif ishali var. Ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler bir el uzatın lütfen 🙏
elifiii Tugsac doktor kontrolünüze az kalmış, şimdiden götürün isterseniz. damaklarını kontrol edin belki diş olabilir
Sedaahmet Tugsac canım ishali var diyorsun, cocuklar hasta olduklarinda iştahı yerinde olmuyor. İştahı yerinde olmadiği icinde meme emmek istemiyordur. Siz yinede bi doktora götürün
Semablc Tugsac facebookta emzirme akademisi diye bi sayfa var.emzirme danışmanları soruları yanıtlıyo isterseniz bi yazın. Emzik veya biberon kullanıyorsanız o da meme reddi yapabilir
Beybiberen Tugsac Tugsac aynısını yaşadım önce meme reddi sonrasına az az emme 5yada 10 dk emip bırakıyor 1 ay kilo alamadı. Şuan hala toparlamaya çalışıyorum mama veriyorum 30 cc zor içiyor.doktor diş çıkarma belirtileri olabilir dedi ama pek emin konuşmadı.şuan hem meme hem mama yapıyorum bakalım kilo aldırabilecek miyim.bu arada benim kız ne emzik ne biberon tutuyor.
FeriDeniz Tugsac dördüncü ay atağı. Artık etrafı, çevresindeki nesneleri ve insanları keşfediyor. O yüzden emmeyi zaman kaybı olarak görüyor. Sizin loş ışıklı, etrafta az ses ve eşya olan bir yere gidip orada emzirmeniz lazım bi süre. O şekilde aşılabiliyor bu sorun.
Tugsac FeriDeniz evet canım denedim bu dediklerini, maalesef bir çözüm bulamayınca başka çözümü var mıdır diye buraya yazma gereği duydum
Slndnz İshal sebebiyle laktoz intoleransı/inek sütü alerjisinden şüphelenilebilir ancak 3-4 ay meme reddi çok yaygın. Sabırlı olun, uykulu emzirmeyi deneyin. Gezdirerek verin ama sabredin. Atak gibi bir şey bu da, geçiyor.