sarmaliklahana valla kziim 4 saat açlığa rağmen yemediğini biliyorum doktorumuza sorduğumda da yemiyorsa zorlamayın mama yi verin diyor mesela illa öğünü yemek zrnda deil diyor kziimi hiç zorlamsdim bugün mesela sabah kahvaltısını iyi yaptı öğlen çorba içti aksma üstü meyve brz yedi akşam mücver çorba çorbayı yarım içti mücver den 1 tane zor yedi istemedi bnde zorlamadm mesela suan 9 ay 12 günlük kizim