Ipekada34 Herkese hayırlı akşamlar ❤ onerebilceginiz bebek yemek tarifleri sayfası varsa benimle paylasirmisiniz 🙏🏻 şaşırıyorum ne yapıp yediriyim diye sizler neler yediriyosunuz sabah kahvaltıda veya öğlen? Her gün corba yediriyomusunuz ben corba yedirmeyince gün boyu hep aç olduğunu hissediyorum 😒
birtutamsac Ipekada34 biz ne yersek onu veriyorum baharatsız yapıyorum zaten yemekleri tuzu da çok az ekliyorum ☺️
pamuk_sekerim2022 Ipekada34 kızıma özel çorba vs yaptığım zaman tadına bakıyor ve biz ne yersek onu istiyor…Kuru soğan limon kuru köfte içli köfte ne bulursa yiyor😁
Wanderlust Ipekada34 uzmanlar 1 yas itibariyle bebege ayri yemek yapilmasini birakmayi oneriyorlar artik siz ne yerse yiyebilir tuzuna dikkat ederseniz sizinle herseyi yer 🌸
Zeliha27mira Ipekada34 2 yaş ve 1 yaşında çocuklarm genelde biz ne yersek onlarda aynısından yer sadece az tuzlu az baharatlı yaparm onlar için bizde alıştık onun dışında. Yaptıklarmi söyleyeyim genelde öğlen menülerinde hep çorba vermem şöyle anlatayım : kemik sulu kıymalı pirinç çorbası ve yogurt Yoğurtlu ilikli kemik sulu şehriye çorbası Ezogelin çorbası Sebze çorbası Mercimek brokoli çorbası Domates soslu makarna Muzlu yoğurt Meyve püresi Gibi gibi .. Çorbalarında mutlaka ilikli kemik suyu soğan ve sarımsak kullanırım çok şükür kolay hastalanmazlar .
kaganege Iki anne bir mutfak you tube bakabilirsin, 1yasindn sonra biz ne yersek ondan yemeye basladı.(2 yaşından önce bakla ve patlıcanı pek onermiyorlar onlari vermedim tek) herseyden yedigi kadar. Corba cok sevmez o yuzden hergun vermem.
simiyyy Bende kendi yemeklerimizden veriyorum ben kimyon nane ve kekik kullanırım baharat olarak yemeklerinde ona özel yaptığım menüleri asla yemiyor çünkü