Universite bittikten sonra bi ozel bi isyerinde idari kisimda calismaya basladim.5 yildir ayni yerde asgari ucret uzeri bir parayla calisiyorum.masa basi işim.karisan gorusen pek yok kendi halimde calisiyorum.bu zamaj zarfinda nisan evlilik ve bebek oldu.bebegim alti bucuk aylik 8 aylik olunca calismaya baslamam gerekiyorr.kendi ailemden uzak bi sehirdeyim.kayinvalidem bebegime bakamiycak bi akraba veya bakici dusinuyoruz.yasadigim sehirde bu sartlarda is bulmak zor ve ikinci bebegi de iki seneye nasip olursa dusinuyorum.evim ve arabam yok .ev icin bi miktar biriktirdigimiz para var.esim esnaf geliri gecimimizi sagliyor.sizce isime devam etmeli miyim.yoksa ara verip bebegimi buyutunce mi baslamaliyim cok kararsizim.bebegim duracakmi aglarmi bakan bakabilirmi.calismasam gecinebilirmiyiz ev almak istiyoruz ev alabilirmiyiz calismadan calisan anneler evde olanlar siz olsaniz ne yapardiniz nasil yapmaliyim bana yardimci olurmusunuz