Momslove Kızlar 4 aylık çocuğum var oğlum var ilk çocuğum. Bu sene karışık şeyler oldu bir köyde bir evde olacağız çocuğum başkalarına mı alışır yoksa annesi olduğumu anlar mı veya o sevgi eksilliğini hissedermi ben yeterşnce veriyorum ama mesela bebeklerini çalıştığı zaman annelerine veya kayınvalidelerine bırakan kadınlar veya onlarla yaşayan kadınlar nasıl bir tecrübe aktaracak bana Meral ediyorum şimdiden çok tedirginim. Yorum yapan yapmayan herkese teşekkür ederim şimdiden
Artizneararlabazarda Momslove sadece sizi babasını gören bir bebekse baslalarına alışması zor kızkmdan bılıyorm WC bile gidemem o kadar keşke alışsa babanne halaya ama yok evime dönüyorum hemen
ayazveipek Momslove Her çocuk annesini bilir, tanır. Evet, başka insanları görünce onlardan ilgi isteyebilir, kendini sevdirebilir veya aksine yabancılayabilir. Yine de kuşkusuz annesinin kucağı bambaşkadır. İçiniz rahat olsun.
MorOje Momslove bebeğim suan 5 aylık 4. Aydan beri çalışıyorum ilk zamanlar cok anlamıyordu ancak suan sabahları bırakırken ağlıyor arada arkamdan döndüğümde cok mutlu oluyor kesinlikle annesi olduğumun farkında ama ananesini de görmediği günlerde cok özlediğini fark ettik aslında ikimizide sahiplendi gibi ama yinede kucağımdayken kimseye gitmek istemiyor kendini diğer tarafa saklıyor :) annenin yeri cocukta farklı merak etme onlar çok zeki:)
Hayrunnisa0402 Momslove bundan önceki dudak öpme postuna bakarak gitmezdim kırılırsa kırılsın eğlenio keyf alamicaksın sonuçta inada yapiyormus bazı seyleri kaynanan ya
Momslove Hayrunnisa0402 yok be kuzum kalmak değil ki izin vermiyorum artık öyle diyim ben sana sadece karışık durumlar meydana geldi
Zlm Momslove annesi olduğunuzu kokunuzdan bilir ama herşeyiyle baksasi ilgilenirse onada alışır tabi ama annesi olarak değilde yabancilamaz gibi diyim daha yabancı ayırt edemez tabi ama ornek olsun diye dedim
g-k-s0212 Momslove Annesini tanır, sever. Hiç merak etme sen mümkün oldukça günde yarım saat bile olsa göz göze zaman geçir. Sen de onun için çok değerlisin 💕
g-k-s0212 Momslove duramayız tabii kıymetlilerimiz onlar bizim 💕 Rabbim bize bağışlasın evlatlarımızı 🙏🏻