Flower123 biz 11 aylıkken çıkardık ilk dişimizi çok normal bende siz gibi ne zaman çıkacak derdim hep, birde bazı bebeklerde öyle diş belirtisi olmuyor beyazlama falan ben çok bekledim hatta beyazlama olmayınca daha çok var derken bi sabah elime minicik ordan çıkmış dişi değdi 🥰