0znur yaaaa onun o öten terliklerini yerim ya, nasıl da gidio 😍maşallah ona. Evet yürüyüşü farklı, evham yapmakta haklısın. Başka Bi Dr a daha göster, o da normal derse zamana bırak 🤷🏻♀️🥰 inşallah düzelir 🙏öp bu minnağın ayaklarını da yerime cikcikcik gidio 😃😍