yareninannesi11 55 gün oldu adet olmadım hala bebeğim var 9 aylık emziriyorum normalde adetim düzensiz ama en fazlası 48 gün olmuştu 🫤 hamile miyim onu da bilmiyorum bu çelişki fazla bana ahhh stresten ölcem 😂
Minigimm1 yareninannesi11 emzirirken böyle olması normal diye biliyorum canim şüphen varsa testte yapabilirsin tabi
0znur Yani, ya hamilesinizdir ya da değilsinizdir. Emzirme dönemi de olduğu için düzensizlik olabiliyor. Mesela geçen ay q hafta gecikmisti bı ay 10 gün erken oldum geçen aya göre. Ama çok aklınıza takiliyorsa test yapın tabi
yareninannesi11 0znur evet bende iki arada bi derede kaldım korkuyorum şu an hamile kalmaktan bebeğim küçük çünkü pazartesi kan testi vericem şu anda bi belirtim de yok evde anlamanın bi yolu var mı acaba çok sabırsızım emin olmam gerek 😅😅