Aysebrkr 8,5 aylık oğlum var doğduğundan beri 3 dk 5 dk emer. 10 dk emdiğini bile görmedim. Kilo alımında sıkıntı yoksa merak etmeyin doyuyordur. Benim oğlum 3 dk emmeyle her ay alması gereken kiloyu alıyordu. Ama ben sütümü sağıyordum çünkü göğüsü boşaltamıyordu şiş kalınca da ağrı yapıyordu. Ben de kalan sütü sağıp buzluğa atıyordum.