Kızlar iyi akşamlar 2 haftadır geçmeyen bir boğaz ağrısı ve et kırıklığı yaşıyorum ilk hafta antibiyotik kullandım bitti yine tekrarlafi kesinlikle geçmiyor kekik içtim bal zencefil yedim aynı zamanda hem emziriyorum hem mamam içiyor bebeğim sürümde az geliyor yetmediği için doktor kontrolünde mama takviyesi yapıyoruz hasta olduğumdan beri çok az emzirdim kızımı 5 aylık daha sizce neler yapabilirim başka önerisi olan yardımcı olabilir mi Allah rızası için