Kızlar bebeğim sabahtan beri yeşil sulu kaka yapıyor 2 aylık kendisi ateş yok kusma yok ama aşırı derecede huysuzluk var acile göturduk ilginllenmediler aklı başında doktorumuz da henüz dönüş yapmadi bu konuyla ilgili bilgisi olan varmı
Bu arada anne sütü ile besleniyor arada mama da veriyordum
En son dün mama verdim mamanın üzerinde 3 hafta kullanın yazıyor ben farkına varmadan kaç gündür vermiyordum o 3 haftalık süre geçmiş onu verdim ondan olabilir mi çok geçmemiş ama 3 gün geçmiş