Emir_mom Gozdekaya43 Esimin evlilik teklifi yaptığı yerde Güzel bir akşam yemeği organize etmiştim :)
Tuba11 Gozdekaya43 Ben evde eşimin sevdiği yemekleri yapıp güzel bir masa kurmuştum. Evi loş ışıklarla süslenmiştim. Yani çok güzel ve özel bir andı. Her zamanda evimde kutladım yıldönümlerini.