Azraceyhun canım merhaba değer hocaya sünnet ettirmişsiniz bir şey öğrenmek istiyorum ben değer hocaya iki hafta önce perşembe muayene ettirdim sünnet için o da pazartesi gel sünnet edelim dedi o perşembe muayene parası ödedim pazartesi de sünnet parasını ödedim bir hafta sonra kontrole gel dedi benim tekrar muayene parası ödemem gerekiyor mu hastaneden randevu aldım ücret ödemeniz gerekiyor dedi siz nasıl yaptınız