deno1 Aysegulkaral bende baktim tedirginim suan vala ama icindekiler nedir ne değildir bilmiyorum vala
Ceren_301121 Aysegulkaral hip hiç denemedik iyikide denememişim ilk günden beri bebelac gold kullandım kutuya dökerkende hep kontrol ederim şükür bişey çıkmadı twitterdada resimli şekilde paylaşım aşırı derecede ses getiriyor ve hemen dönüş saglanıyor bizde mamada değil ama eti kekte başımıza geldi bi açtık komple küf ve böcek dolu paket eşim hemen Twitter’dan paylaştı saniyesine dönüş yaptılar bide mama bu bebeğimize veriyoruz allahım korusun ya
Ceren_301121 Aysegulkaral bizde güvenip mecbur veriyoruz bebeklerimize böyle olunca insan içinde kuşku kalıyor hep ya
Aysegulkaral Doga0812 resmi olarak şikayetçi oldu eşim şuanlık bir sonuç yok bende elimden geldiğince bütün Anneleri uyarmak amaçlı yazıyorum
duygulilom Bebelac gold kullanın kızlar bende kullanıyorum. Büyük bi cam şişem var mamayı alır almaz o şişeye elekten geçirerek dökerim. Ağzını kapatır karıştırırım iyice emin olmak için. Öyle içim rahar oluyor. Tavsiye ederim deneyin.
Derininannesi_ Aysegulkaral 16 günlük bebeğim bende hip kullanıyorum doktorum önerdi eczaneden aldım ikinci kutuya geçtik su an tedirgin oldum ya
Hlyslh Aysegulkaral yalan söylüyorsunuz demek istemedim. Şimdi bu fotoğraftakinin mamanın içinden çıktığı ne malum. İnsanlar böyle şeylere inanmayı ya da inanmamayi seçebilirler diyorum. Yani aslında fotoğraf istemek de mantıklı değil. Kendimi eleştirdim ben orda. Size bir şey demedim. Sağlıkla büyütün yavrunuzu.
Aseless Aysegulkaral yani fare pisliği olmasa bile mama kutusunun içinden böyle birşey çıkması hiç normal değil peşini bırakmayın gerekli yerlere şikayetlerinizi yapın geçmiş olsun Allah’a emanet evlatlarımız 🌸