Arkadaşlar 2 mayısta e bebekten hipp combiotıc marka mama aldım 7 mayısa kadar farketmeden yeni doğmuş bebeğime mama takviyesi olarak kullandım lanet olsun ki dibine gelene kadar miğdem ağzıma geldi fare pisliği çıktı çıkan şeyin fotoğrafıda duruyor nasıl atıldığını bilmiyorum buraya internette arattım şikayet var sayfasında aynı şikayetleri gördüm fotoğraf atmışlar oraya. Lütfen çocuklarımıza verdiğimiz şeyleri iyice araştıralım yazık günah onlara nasıl böyle birşey olabilir hala aklım almıyor..