Sebusebu Bu aylarda dişler kaşınmaya başlarmış, buzdolabında saklanan sulu diş kaşıyıcılardan edinin derim, ferahlatır biraz. Benimkinde de aynı şeyşer var şu anda. Ve benim oğlum da 4 aylık. Bir de pazartesi caljel alıcam eczaneden bebekler için diş çıkarma jeli. Inu bi miktar damaklara sürüyorsun az yakıyor ama ağrısını alıyor bebeklerde. İki yeğenime de bunu kullandık sıra benim oğlana geldi :) ateşi de çıkabilir, uykusundan uyanabilir bu dönemde ki ztn 4. Ay atağında uyku gerilemesi, sebepsiz ağlama, huzursuzluk meme/mama reddi var. Bir de üstüne diş ekleniyor sanırsam. Salyalar çoğaldı bizde, el hep ağızda. Her an gelebilir diş.