oglumuz01 vücudun kan dolaşımının sonu eller ve ayaklarmış o yüzden soğuk olurmuş☺️ Genelde başı sıcak olurmuş ki bütün kan bebeklerde beyinde toplanırmış. Doktorumuz öyle demişti benim kızımın da elleri buz gibiydi, büyüdükçe geçiyoe kızım 5 aylık 3 aydan sonra geçti