Themamacita Dün sabah aşı olduk dünden beri normalden fazla kusuyor bugün sürekli öğürür gibi yaptı ağzını midesi bulanıyor. Bu problemi yaşayan oldu mu?
Feyzmomm Themamacita Evet gereğinden biraz fazla kustu benim oğlum. Ateş olmadı 36.⅞ arası değişti ama fitil verdim çünkü inanılmaz huzursuzdu belliki ağrısı vardı. Cuma günü vurdum ben 3 aşı + rota virüsü aşısı bugün Pazar şükür bugün diğer günlere Göre çok daha iyi
deno1 Themamacita bizim 2 ay aşıda cok kusmuştu gece bile uyumamisti kusuyordu hep ama 1 gün sürdü ertesi gün gecmisti
Themamacita Kimsenin başına gelmemiş sanırım anormal bir durum bu doktorumuz takip edelim dedi sadece içim içimi yiyecek
Themamacita Zeynep0808 yok 37yi görünce calpol verdim ateş yapmadı da kusması arttı aşıdan mı yoksa üşüttük mü onu anlayamadım
Themamacita Feyzmomm ne kadar kusuyordu mesela midesi bulanır gibi olduğunu farkettiniz mi kızım yüzünü ekşitiyor öğürmek ister gibi yapıyor ağzını bazen
Feyzmomm Themamacita Evet canım. O surat ifadesi kusamadığı veya zorlandığı için oluyor olabilir. Bugün oğlum iyiyidi ama gün boyu Sadece emmek için uyandı. Hep uyudu bugün de halsizlik vurdu çocuğa 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ ah şu aşılar