Anneler sütüm kesilmişti 3 gündür hiç yoktu bende gelmiyor diye bugün gazlı içecek çikolata falan yedim oğluma da baharat ve çikolata gaz yapıyor kolik zaten şimdi de az da olsa sütüm geliyor verirsem bebeğim gazdan perişan olucak napmam lazım tecrübesizim yediklerimin etkisi nasıl geçicek 🥹