Merhabalar. Ben bebeğimi 19 aylıkken sütten kesmiştim. Sadece meme kullandık hiç mama içmedi. Şimdi 21 aylık kafama takıldı acaba marketlerde +1 yaş için satılan devam sütlerinden icirsem mi, siz veriyor musunuz memeden kestiğiniz ve bir buçuk yaşını geçen bebeklerinize?