yigit2021 Herkese merhaba bebeğim 5 buçuk aylık 2 buçuk aylıkken yüzünde iltihaplı döküntüler başladı cildiye ye götürdüm ilaç verdi egzama dedi geçti ama yine tekrar başladı çocuk doktoru atopik dermatit dedi ilk önce doctor center nemlendirici denedik sonra mustela en son la Roche lipikar AP ye başladık göbeği ve yüzü kolları özellikle kabuk atıyor kızarıyor kaşınıyor kremi sürüyorum geçiyor sonra tekrar başlıyor çocuğum deli gibi gece gündüz kaşınıyor ne yapacağımı şaşırdım ne olur yardım edin ne iyi gelir artık dayanamıyorum bebeğimi öyle görmeye ek gıdaya başlattı hangisi alerji yapıyor anlayamıyorum bile https://www.hizliresim.com/gjs8ykk https://www.hizliresim.com/fadvklt
yigit2021 Haffuse bilmiyorum ki kaşınıyor şuan çok ne geçirir kaşıntısını şehir dışındayiz haftaya tekrar götüreceğim
Haffuse yigit2021 ayy canim Allah sifa veesin… bi bilgim yok, ustte kalsin diye yaziyorum… Saglik postlari kaynana posltlari kadar onemli gorulmuyor ne yazik ki…