devrialemsah ilk bebeği ve 2. bebeği arası az olanlar hamile iken emzirdiniz mi hangi aya kadar emzirdiniz ne gb zarar yarar gördünüz ???
kuzey-21 devrialemsah ikinci bebeğim yok ama doktor emzirmeye devam edin diyor bebek kendisi bırakıyor zamanla hamilelikten dolayı sütün tadı değişiyor. Ama siz yine de doktorunuza sorun
Tuba devrialemsah tandem emzirmesi deniliyor buna ve riskli bir gebelik geçirilmediği sürece emzirilebilir. Bende emzirdim ama oğlum kendisi emmeyi bıraktı🥲
agns devrialemsah emzirmekte zarar yok ama şöyle bir durum var bebek doğduğunda kesmeniz gerekiyor çünkü vücut yeni doğan bebeğe süt üreticek. Memeden gelen süt yeni doğan bir bebekle atıyorum 11 aylık bir bebeğin emdiği süt aynı değil aya göre vitamin ya da neyse adı ihtiyacı değişiyor doğana kadar emzirin
Kahvecolik devrialemsah bende şimdi hamileyim emziriyorum doğum yaptıktan sonrada tantem e devam edicem sonuçta iki yaşına kdr onunda hakkı
devrialemsah kuzey-21 sordum siz bilirsiniz bence bırakmalı dedi ama kendisi bırakmıyor seviyor bende kıyamıyorum 😬 doğuma son 3 ay kaldı dinlemedim emzirdim de ne zaman bıraksam anneler nasıl yaptı sonuç ne oldu ebem asla bırakma emzir diyor sonuna kadar dr um bırakması lazım ama gebelikte bebekte promlem yok siz bilirisniz diyor
kuzey-21 devrialemsah tadı değişmedi mi genelde bebekler tat değişikliğinden kendileri bırakıyorlar 😄
devrialemsah agns son 2 aya kadar emzireceğim dedim bende ama acaba şimdi bıraksam mı acaba bu nedenle annelerle istişare yapmak istedim
devrialemsah Kahvecolik yaaaaa aradığım ikna edici cevap bu ettaf da baskı bası ben inatla emziriyorum ama bi vicdanda yaptım yok bebeğine bişi olur herkezi paylamaktan da yoruldum onlar bıkmadı
Sherlock1180 devrialemsah 5 aylık hamileyken bırakmış olduk doktor dusuktehliken yok emzir demisti ama kızım 19 aylık oldu dolu dolu emdi zaten çok şükür şimdi bıraktı
Gamzeren13 Ben 4 aylık olana kadar emzirdim doktorum 4.aya kadar imzirebilirsin dedi ilerisi için erken Doğuma teşvik edebilir demişti birde kendini iyi besle hem bebeğin için hem emzirdiğin için kendine çok iyi bakmalısın demişti 2 yaş araları oğullarımın
devrialemsah Gamzeren13 bebeğimin haftası iyi 3 günde önde kilosu boyu vs tam elhamdülillah benimde vitaminler vs iyi sorun yok aslında ama herkes bişey söylediğği için acaba mı diyorum hata mı ediyorum
Kahvecolik devrialemsah düşük riskin yoksa hiç bişey olmaz hatta daha iyi olur kardeşler arasındaki bağ daha kuvvetli oluyomuş kıskançlık fln olmuyomuş boşverin etrafı o çocuğunda hakkı sonuçta
ikikalpbiranne devrialemsah 20. Haftaya kadar emzirdim bebeğim kendisi bıraktı 11 aylıktı. Bırakmasa tandem yapacaktım. Doktorum kesinlikle kesme dedi kendisi bırakmazsa doğumdan sonra da emzirebilirsin dedi.
ayse2022 devrialemsah emzirdim doktorum da hiçbir sıkıntı olmaz dedi. Sıkıntı olur diyen doktorları da hiç anlamıyorum neye dayanarak bunu söylüyorlar ? Bence mutlaka emzirin sonradan insan çok pişman oluyor. Sizin bebeğinizle en özel zamanlarınız
devrialemsah ayse2022 zaten kıyamıyorum araştırıyorum makale okuyorum emzirin diyor drum sıcak bakmadı az hapşırsa emziriyon ya ondan diyor millet 🤢 susmuyorlar anacım ne anlatsam nafile