Nisakusum Bebegim bugün çok fazla uyudu normal mi zorla uyandırıp memeyi tutturuyorim onda da çok fazla emmiyor uyuyakaliyor
Halime0638 Nisakusum benim kizim 2 ayina kadar sürekli uyudu mama icin kalkardı kendisi acıktım diye daha mamasini icerken tekrar uyurdu normal yani uyuyarak büyüyor zaten uyusun problem değil
Nisakusum TheBaby yok atlattık sarılığı tek bugün böyle oldu bı kaç gündür normaldi uyumasi bugün artti
Haffuse Bazen oyle oluyor ,m demekki gaz sancisi opmadi ki kuzu, rahat uyudu… Birak uyusun, beslenme saati geldiginde besle, endise etme😅
Nisakusum Haffuse ay ne bilim ya korkuyorum bişey olmasın ac kalmasın. Gerçi bende ayniymisim çok uyurmusum annem gelir nefesimi dinlermis 😀 bana çektiyse demek 😀
Haffuse Nisakusum insaAllah san cekmistir ama yine de kendini gaz sancilarina hazirla🤭🤭🤭 Allah saglik sihat versin canim sana da yavruna da🥰😘