Asyaveannesi04 bizde 4 ay 8 günlüğüz gündüz emziriyorum emerken uyuyor zaten yatırıyorum 10 dakika sonra bakıyorum dimdik açıl gözler hiç bişey yapamıyorum yemek temizlik vs. Habire ağlıyor mızmız uyku düzeni değişti yani ben şuan ufak bir depresyona girmek üzereyim zaten kilolarımı kafama takıyorum diyorum bir kaç hareket yapayım bırakmıyor ki bi spor yapayım bişey yapayım hep kucağım da