-Alaz2020- Aynı sizin gibi oldum 23 aylıkken bıraktık bıktım artık diyordum emzirmekten .Bana ihtiyacı olmadan emmeden uyuyunca bir tuhaf oldum.Emerek uyurdu emmeyi bırakınca yanına uzaniyorum uyuyor ben ondan zor atlattım.1 ay oldu hala içimde bir burukluk var .Bu kadar kolay adapte olacağını zannetmiyordum,çok ağlıcak dediler sadece 10 dakika ağladı .Bana daha çok koydu😂😕