agacsizkoala Olmazbebek bu doğum kilosuna göre değişir , doğduğu kilodan ne kadar arttığına bakın, dört kilo doğan bebek beş olur , iki buçuk kilo doğan bebek 3 yada 3 buçuk olur tabii önemli olan kilo alması kaç olduğundan ziyade
Olmazbebek agacsizkoala 3.115 doğmuştu cuma günü 1 aylık kontrolümüz var bakalım kaç kilo olmuş 15 günlükken 3.110 du ebe az kilo almış mama da ver demişti sadece emziriyordum
agacsizkoala Olmazbebek ilk hafta kilo verirler sonrasında verdikleri kiloları almaya başlarlar o yüzden onu kafanıza takmayın siz , birinci ay kontrolünde önemli olan 🥰
Vuslat23 Olmazbebek oğlum 3830 doğdu ve kan uyuşmazlığı sarılığından hastanede yattı kilo düşüşü oluyordu çıkınca sadece 1 hafta oda bazen tek gece 30 cc verdım mecburıydı dıye emzirdim hep halada emiyor 13 aylık
Minikbirbaby Olmazbebek doğdu uzamış sarılık oldu anne sütünden kaynaklı. İki hafta kilo almadi sonraki iki haftada 1 kilo almıştı yavrum tabi saat kurup zorla ağzına tikaya tikaya ☺️
uzunayse Kilolar ne kadr yüksek ya Bizim 320 0 doğdu anca 3900 oldu bende emziriyordum sürekli Millette ne süt varmış arkadaş