Sürekli emmek istiyo emziriyorum doymamış oluyo ağlıyor mama veriyorum bir iki alıp ağlamaya başlıyor istemiyo yemeyi . Her zamana göre iştahsız yani yemiyor mamayı red ediyo . Ama elini ayağını emiyor aç gibi . Aç sanıp veriyorum sürekli mama kusuyo . Tok olmasa kusmaz diyorum. Sebebsizce çok ağlıyor . Saatlerce sallıyorum kucağımda gezdiriyorum yok hemen sıkılıp ağlıyor tekrar . 1 ay 27 günlüğüz. 8 hafta atağına girmiş olabilir mi acaba . Yemesi uykusu çok azaldı düzensiz oldu huzursuzlasti