Maralselin merhaba, benim 3.5 aylık bebeğim var. İlk başlarda banyo yaparken çok ağlardı.Banyo fobisi olacak diye üzülüyordum açıkçası. Sonrasında bebeğimin direk suyun yüzüne gelmesinden korktuğunu fark ettim. Bu nedenle önce sırtını çevirerek yıkamaya başladım. Önce sırtından tüm vücudunu ıslatıyorum, sonra sırtını sabunluyorum, sonrasında ön tarafına geçiyorum. Böylece suya alışmış oluyor. En son da başını yine sırtı dönük şekilde yıkıyorum.çok şükür Böyle yaptığımdan beri ağlamıyor. Eğer denemediyseniz bu şekilde denemenizi tavsiye ederim. Çok korkuyorsa bunu kucağınızda da deneyebilirsiniz.