oglumuz01 benimkide 3 aylikken başladı 5 aylık tıka basa doyurmama rağmen hala iki elini birden sokup emmeye çalışıyor 😂 bugün baş parmağını kızartmis emmekten yara olmuş müdahale etmeye başladım bende sizde dikkat edin :) doktor ellerini tanıyor veya erken dış çıkabilir demişti :)