Kızlar selam 4 gün önce rota aşısı olduk sanırım bebeğim ishal. Çok kötü kokuyor sapsarı aslında pıtırcıklar var dışkısında ama az önce ilk defa sapsarı su gibi yani çiş gibi yapmış bu normal mi yaşayan var mı ne yapmalıyım doktor cevap vermediği için sizlere danışıyorum