Bebeğim 4. Ayına girdi 1 ayda sadece 400 gram almış ve boyuda hiç uzamamış. Çok az süt içiyor doymadığını biliyorum çünkü altını ıslatmıyor ama yine de süt içiremiyorum. Doktoruma da anlattım ben ayına göre kilosuna bakarım o da normal görünüyor dedi. Ama bebeğim aç ve kilo almıyor . Önceden çok emerdi bir anda iştahı gitti sürekli etrafı izliypr azıcık ses duysa süt içmeyi bırakıyot ve bir daha da içmiyor