Bebegim 6 ay 10 gunluk seker bayraminda rahatsizlandi yani 10 15 gun once doktor antibiyotik yazdi ilaci kullandikdan 2 gun sonra bebegim gunde 4 5 kere kaka yapmaya basladi aferdersiniz su ve az puturlu sekilde ve seslii sekilde ama genellikle idrar yapmis gibi oluyor bezi ilacdandir dedim ilaci birakali 10 gun oldu hala devam ediyorr ve suan istahsizlikda basladi doktoe randevumuz pazartesi ama yine de sormak istedim ne olabilir sizce karsilasan oldu mu hic bu durumu?